Monday 31 August 2015

... luahan gadis bongsu ...


assalamualaikum...





sebenarnye kan, aku cukup2 xpaham lah dengan org yg suka sgt nk show off die punye feeling dekat fb o instagram...jap nk ulang balik fb & intagram tau...not blog...hehehe...cbb blog nie korang sndiri yg willing nak cari & baca..kan kan kan?? ...i'm not a jelousy type lah!! just nk luahkan je...:)



jap aku nak gambarkan situation.


1. "ari nie sambut merdeka dekat dot dot dot je...kua tanpa makeup hari nie". so??motif kau update mcm tue??- kesian!!!


2. upload pic bf/gf then write caption "sedih cbb si die x ajak kite bergambar pom". - kau nk ckap kau ade bf/gf ke??maybe budak baru nk up kot...tp kan dik, lg sweet kalo kau x show off sgt...doa je dekat Allah moga hubungan kau dengan pasangan kau tue dipermudahkan oleh Allah.


3. "xde lekrik lah, xde air lah , pasal kasut lah, lapar lah o what so ever". - mcm nie pom nk post ke...what kind of people lah!!!


4. "awk kisah x kalo sy bambam". - errr...?? - geli hati aku!!


5. "hari nie nk buat menu ape eh dekat suami". - hakak, lagi sweet kalo hakak mcj, whataap o call suami hakak then tnye die sendiri nk menu ape hari nie...tension!!




tue xtermasuk lg bab sakit, xlarat nk masak, penat sgt hari nie & bla bla bla...bnyak lg lah situation yg nk aku gmbarkan...tp aku xkuase nk type cbb rase mcm annoying sgt...knape eh malaysian attitute cam ginie?? xsemua lah...tp still ade yg mcm nie...korang x cukup ape eh??



personally, aku rase kesian sgt dengan korang yg ade penyakit mcm nie...sometimes, perwatakan kita nie biarlah sesuai dgn imej yg kita bawak...occay mohon memahami & mohon terasa...aku bukan lah nk tunjuk diva..sekadar memperingati diri sendiri dan org2 sekililing...







love;
mish_ena

No comments:

Post a Comment