Friday 28 August 2015

... aidilfitri 2015 ...


assalamualaikum....




aidilfitri 2015...??jap aku nak kene recall balik ape yg dh terjadi...hihi...baru sempat nk meng-update blog...nampak x ke-busy-an dicitue...ayat apakah?




6 perkara sedih sebelom, semasa dan selepas aidilfitri 2015:


1. Nenek aku sakit...ayat paling aku sedih dgr bile ma aku ckap kat nenek "mok, bgn la mok..buka mata...esk kita nk raye..mok nk pkai baju mane?" seriuosly aku nanges tgk ma aku...terus mcj kat group whatapp "gadis sameon".


2. Memandangkan telah mendapat persetujuan ayah n ma, so menu utk 1st raye nasi beriani kambing/ayam dan satay...ofcos la satay tue tempah...tp nasi beriani tue bt sendiri occay...penat die xyah ckap..hermmm...cerita sedih die kat cinie, malam raye tue xdek lektrik..so, semua keje terbantut...terpaksa lah tdo lewat malam tue... :(


3. Baju raye ma aku x ciap...so, terpaksalah tuka channel..kami 3 beranak pkai bj raye ke dua untuk raye pertama...baju raye pertama tue simpan untuk raye haji nanty..jimat cos ayah aku...hihihi...


4. Xde famly photo untuk raye kali nie...balik je dr masjid, org dh ramai kat umah..cbb ziarah nenek aku yg sakit tue...so, terus layan tetamu dengan mesra dan hemahnya...kot ade yg nk buat menantu...hihi..


5. Duit raye aku tahun nie makin merosot...nie semua salah jibby...hahaha



6. Nenek aku yg sakit tue dah kembali kerahmatullah pada 03.08.2015 jam 10.10 p.m...bt nenda tercinta, moga tenang disana...



so, raye pertama dan kedua tue duk umah jelah...raye ke-3 berkumpul dekat umah angah...bt kenduri kesyukuran...cewah...kenduri sgt...bt kesyukuran dah la...alhamdulillah majlis berjalan lancar...meh nk belanje gambar ciked...:)






bersama org2 kuat menjayakan majlis :P





last but not least, nie lah baju raye ke-3 aku sponser by mommy sue...bersama mymaid to be insyaAllah...:)



salam aidilfitri maf zahir batin...salam 0-0







Love,
mish_ena

No comments:

Post a Comment