Sunday 2 October 2016

... About myAwang! ...




1. Anak no-2 dari 6 beradik
3 lelaki 3 perempuan





2. Family man
jatuh hati bile tgk mcm mane die treat family die. ma aku sokmo la pesan, kalo mcm ni die treat family die sekarang, macam tue lah die akan jg adik nanty. blushing. hewhewhew!






3. Tegas






4. Punchtual
kalo nk kuar makan kul 8, 7.55 dah smpai depan umah. yg aku ni pulak lilit shawl pun belom lg. die tunggu aku tue bende biasa. haha! so far, xpernah lg kene marah cbb aku lmbat. aku sj je bt lmbat2 nk tgk tahap kesabaran die. OK pass!






5. NO Romantics
Jgn berangan nk tgk die romantik. memang xd. katenye romantik tue simpan bile dah kawen nanty, hastag bersabar. haha!






6. Suka belanja makan 
yang nie macam xthu nk describe mcm ne. senang cite mcm ni. kalo kuar makan dgn die, die akan tnye sape kawan yg ad kat umah. then die akan tapaukan makanan tuk kawan2 aku skali. okey sekian. haha. tq Awang!






7. Feberet color HITAM
baju bnyak hitam. Aisyah kesayangan die pun Hitam.






8. Cerewet bab makan
yg nie aku risau cbb aku nie nk ckap pandai masak tue, x sgt. haha. so so je. Dan die nie pulak jenis yg pandai masak occays. xpandai masak not the issues lah kn, atleast aku kene rajin blajar ilmu memasak. dah kawen nanty, kite kene pandai jg perut suami. cewah!







9. Tak suka kene push
kalo ad salah paham ke gaduh2 manja ke, kiteorg akan rileks je dl. then bile dah memasing cool, baru contact balik.







10. Feberet game badminton & futsal
in a week tue, dah ad dah satu hari tuk badminton, satu hari tuk futsal.







11. Suka memancing
yg nie seyes aku take time nk paham hobi die. aku pun xtau la pasaipa kami cukup2 xsuka org mancing. apakan daya. ceh ayat mintak simpati! so far okey2 la. kalo die ckp nk g mancing, aku xde la meroyan mcm dl dh. slow2 boley terima.







12. Understanding/supporting
yg nie aku boley puji 100% . xd masalah tuk aku hadapi postgraduate life. 







cite tue xpayh lebih2 sgt. kene simpan ckit. haha! aku cukup2 suka cara die treat aku punye family. Tq awang!








love, 
sharina M.Y






No comments:

Post a Comment