Friday 6 February 2015

... Jawab TAG 2015 ...


assalamualaikum dan salam jumaat..:)



Dapat TAG drpd seorg teman blogger :)...my 1st TAG tuk tahun 2015...bile review balik soalan2 yg ad, boley tahan susah jgak.. lg sush  drpd research aku..xoxo... 




1. Bekas kekasih saya adalah:
.....................................


2. Saya sedang mendengar:
hanya padaMU by Aina Tasneem - my fav song occay! byk pengajaran dr lagu nie..x caye cer korang dgr sndiri..hehehe.


3. Mungkin saya patut:
tetapkan dan focus pada matlamat yg ade..ape matlamat tuh? rahsia laah..:P


4. Saya suka:
- berangan
- shopping online
- search resepi 
- tgk2 brg beby


5. Sahabat-sahabat baik saya:
- mama hanisah
- my famly
- MIF
- izzati, hana, ely, eda, akma, ajeerah, nad, tiha, syam, jiji, ema, bai, ayie


6. Saya tak faham:
- kenape kadang2 sy malas nk bt esearch sy..ahaks!
- kenape laah wujud org yg dengki dgn org lain...ALLAH dah tetapkan rezeki yg terbaik untuk setiap org..so, keep on prayer lah.. *peringatan tuk diri sendiri jgak.


7. Saya kehilangan:
laptop :(


8. Ramai yang berkata:
- harga minyak dah turun tapi harga barg len masih lg mahal
- kes pelajar uitm dikelar
- yana shamsuddin bakal berkahwin
- lara alana comel


9. Makna nama saya:
siti - gelaran bg perempuan
nurul - cahaya
sharina - xthu..anyone boley tolg..heee


10. Cinta itu adalah:
perasaan kasih, syg, kesetiaan, keikhlasan yg lahir pd dr seseorg..cinta pd ALLAH, cinta pd RASUL, cinta pada mak ayah, cinta pada keluarga, cinta pada sahabat, cinta pada haiwan (kucing), cinta pada research..hehe 


11. Saya akan cuba:
- tetapkan istiqamah sy ke jalan-Nya
- perbaiki diri kearah yg lebih baik
- habiskan master sy awl thun 2016..insyaAllah!
- kawal nafsu shopping online..hehe


12. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
akhir hayat kot :P


13. Telefon bimbit saya:
blackberry hadiah dr ma & ayah


14. Bila saya terjaga dari tidur:
sy akn cr cellphone tuk tgk jam & tgk notification yg ad..bc jelaah..x respond pun..haha..


15. Saya paling benci apabila:
- People make a big fuss of something not important
- cheater
- selfish


16. Pesta/Parti adalah:
people gathering..celebrate besday, family gathering, etc..paling xsuka parti yg berkaitan sesuatu product!


17. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
ofcos laahh kucing i..LARA & REO


18. Peringkat umur paling menyeronokkan bagi saya ialah:
- mase kechik kot
- tercapai ape yg dihajati xkisah lah mase tue dh tua pom..hehe


19. Hari ini:
hari jumaat, bt homework, kemas dapo, update blog..hehe


20. Malam ini saya akan:
continue bt homework, online, makan western kot


21. Saya betul-betul ingin:
- abiskan master dlm mase yg dirancang..cbb nk tolong ma&ayah, nk kawen, nk ade rumah sndiri..ahaks!
- menunaikan umrah


22. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
"bile nk hilang parut jerawat nie.." - monolog dalam diri


23. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
ofcos pusat membeli-belah


24. Makanan segera adalah:
makanan yg x bape bagus pom utk diamalkan...TAPI tue la makanan wajib aku mase belajar..MAGGIE..selain jimat, mudah dan cepat disediakan..hehehe


25. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
dh - bls whatapp MIF





oke done..penat PK nk jawab soalan nie..hehehe :)..semoga kalian juga turut mendoakan supaya dipermudahkan segala urusan sy...amin :)

No comments:

Post a Comment