Thursday 15 January 2015

... tuala wanita LEXEE ...


assalamualaikum..



PERHATIAN!!!!!!!!




cik adik, cik kak, isteri2, makcik2 sila baca entry ini sampai abis..occay?




uolls penah tahu pasal LEXEE x?



the best pad yg aku penah pkai...cbb aku pkai la aku nk share dgn uolls..bnda baik..xkan la aku nk simpan sorg2 kn..hehehe...cantik dalaman bersame2..cewahhh!! 




paling aku suke lexee nie ade Vigina health self-test card..kemain seronok bile tiap kali aku bt test tue..ini belom lg bt pregnancy test ..adehh :P





mase awl2 dl..aku pom mcm uolls jgak.."ala...mahal la..".."xkan nk spend rm45 every month utk LEXEE je"...



TAPI...........



lepas aku review balik kelebihan die..why not kite try to protect kite punye miss V.... haaaa jgn pulak lepas kawen baru nk jg..start now la.. :)



KEISTIMEWAAN TUALA WANITA LEXEE


• Berasaskan 100% kapas asli
• Tidak berasaskan bahan buangan
• Tidak mengandungi Dioksin
• Kadar serapan 3 kali ganda lebih cepat
• Bertahan selama 12 jam
• Sentiasa kering, segar dan selesa
• Mempunyai 8 lapisan yang unik
• Menghindarkan bau yang tidak menyenangkan
• Mengatasi ketidakselesaan semasa haid
• Menyedut kekotoran yang tersimpan
• Menyedut gumpalan darah dalam uterus
• Mengatasi masalah kegatalan • Mudah dicuci • Amat nipis dan selesa
• Tarikh keluaran dan tarikh luput tertera
• Mutu pembungkusan berkualiti tinggi


MENCEGAH DAN MERAWAT


• Simptom kanser
• Senggugut
• Keputihan
• Kekuningan
• Kegatalan vagina
• Jangkitan kulat
• Kitaran haid tidak menentu
• Sakit belakang ketika haid
• Ruam pada vagina
• Darah beku / gumpalan darah
• Endometriosis



if uolls berminat, aku cadangkan uolls direct contact :

page LEXEE or ig nadiahlexee




No comments:

Post a Comment