Friday 26 December 2014

... majlis khatam AL-Quran ...





assalamualaikum...alhamdulillah selesai suda majlis khatam al-quran bg cucu HJ. MAT YAACOB & HJH. HANISAH... tarikh nie jgak lah berlakunya banjir besar d kelantan.. tp ALHAMDULILLAH kat kawasan rumah aku selamat..di sebabkan tarikh dh pilih, catering dh tempah, org dh jemput n mcm2 lg, so carry on jela majlis tuh.. walaupom ad sebilangan tetamu yg x dapat dtg d cbbkan banjir..kita hanya merancang, TETAPI perancangan ALLAH tue lg indah.. alhamdulillah selesai..






bertemakan jubah..arahan dr mama hanisah sendiri.. die nk semua cucu2 die pkai jubah masa majlis tue.. pelamin yg tersgt lah simple kat blakang tue last minute bt..sentuhan kak ngah aku sendiri..ayah xbg buat pom sebenarnye..mcm ne dieorg pujuk ayah, aku pom xthu.. maybe alasan dieorg tuk amik gambar..maybe laah!



-door gift-



aku yg xcited bercerita nie sebenarnye aku xbalik pom mase majlis nie..ats cbb2 yg x dapat dielakkn..  tp sentiase dapat update dr family sal majlis tue..


alhamdulillah lauk2 yg lebih masa majlis khatam al-quran tue, family aku agihkan kepada mangsa bnjir di Sekolah Menengah Kebangsaan Raja Sakti.. dan terima kasih jgak kepada family dr pasir mas yg sudi stay d teratak unggu kami akibat bnjir.. :)




doa kami sekeluarga semoga mangsa2 banjir tabah dan redha dengan ujian dr yg Maha Pencipta... percaya dan yakinlah ad kemanisan d penghujungnya.. 








No comments:

Post a Comment